Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 - 4 класів НУШ (наказ МОН №813 від 13.07.2021)

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи (5-9 класи) здійснюється відповідно до РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом Міністрества освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093

Наказ №1093 Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Поділитися: