Упродовж першого тижня роботи в Мовній школі учні вже 6-В та 6-Г класів працювали над реалізацією проєктних завдань, що передбачали підбір лексики за певною темою, вивчення значень та етимології слів, складання тематичних кросвордів та ребусів. У ході роботи спробували раціональне використання ШІ і, звичайно ж, вчилися працювати в команді. Наприкінці тижня команди презентували свої напрацювання та запропонували однокласникам виконати створені завдання. Учні демонстрували знання мовного матеріалу й креативність у поданні інформації. Презентації команд супроводжувалися яскравими, створеними власноруч, візуалізаціями, інтерактивними завданнями, що зробило спілкування жвавим і пізнавальним. Такі види діяльності не лише сприяють глибшому зануренню середовище рідної мови, а й розвивають ключові компетентності учнів — уміння досліджувати, працювати разом, презентувати результати та використовувати сучасні цифрові інструменти.